citronen850602

Direktlänk till inlägg 26 december 2014

Ansiktsmask & Bad !

Av Johanna Nilsson - 26 december 2014 19:05

Just nu sitter jag med Ansiktsmask som jag ska dra bort 19.30 & efter det ska jag ta mig ett varmt långt bad    Ibland måste man ro om sig själv lite..!! Det som är ännu skönare är att få krypa ner i en ren & fräch renbäddad säng    UNDERBART!! Jag sover extra gött då   

 

Efter badet blir det att krypa ner i sängen & kolla på Hur många Lingon finns det i Världen.. Jag bara ÄLSKAR den filmen....!!!! Såååååå bra & jag gråter varje gång   

 

 

Nej nu får det bli en rök innan det är dags att dra bort Ansiktsmasken men hoppas ni får en trevlig kväll !   

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nilsson - 9 januari 2015 14:34

Jag har bokat tid för Cirkulationsmassage så den 27 Januari blir det massage 1timme    Ska verkligen bli underbart ! Det var faktiskt inte så farligt dyrt heller,525kr för 1 hel timme....     Jag har aldrig varit med om en Cirkulationsmassage...

Av Johanna Nilsson - 6 januari 2015 12:54


När jag tittade ut genom fönstret för ca 10min sen så var det ingen snö eller något sånt men nu när jag tittade ut så SNÖADE det.. Det positiva med snö är att det blir ljusare & sen att det är roligt för barnen! ...

Av Johanna Nilsson - 6 januari 2015 12:18

Äntligen börjar det hända saker!! Den 1Februari flyttar jag till en 3a & ska verkligen börja om på nytt! Ska även försöka fixa en sysselsättning när jag har kommit på plats m.m. i den nya lyan & i den nya orten! Ska faktiskt bli lite spännande fö...

Av Johanna Nilsson - 27 december 2014 08:52


Godmorgon! När jag vaknade så vaknade jag till snö :) Underbart! :) Äntligen!! Idag blir det att bara ta det lugnt & bara vara Sånt behövs också ibland! Nu ska det bli gött med kaffe så dagen startar någongång.. ...

Av Johanna Nilsson - 26 december 2014 18:13

Lovade er ju i förra inlägget att ni skulle få se Julklapparna som blev såhär är dom     :     Från mig,mormor & morfar       Från Gabriel till mig                  Mormor,Moster & Kusin fick lika bilder dock inte Almena...

Presentation


Jag är en tjej på 29år som har en son sen 20131128. Jag heter Johanna Nilsson. Jag har även ADHD. I denna bloggen kommer jag skriva om min vardag & om min kamp om att få hem min son m.m.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kampen att få tillbaka sonen


Ovido - Quiz & Flashcards